Follow Me on Pinterest

Thursday, February 26, 2009

Iyiki Dogdun Canim Oglum!




Farkettim ki oglumun dogum gununu buradan kutlamamisim. Aslinda aile resimlerini internet uzerinden paylasmayi pek tavsip etmiyoruz ailecek ondan olsa gerek. Ama ogluma hazirladigim dogum gunu partisini kismen de olsa yayinlamak da sakinca gormuyorum. Dogum gunu kutlamamiz bir kac kere oldu desem dogrudur. Bir arkadaslari ile birde bizimle. Tabi TR de iken akrabalar arasida kucuk kutlama yapilir muhakkak.
Aslinda ogluma seker hamurundan guzel bir pasta yapacaktim ama, seker hamuru konusunda zorlandigim icin ve yogunlugumdan dolayi on calisma yapip, deneme firsatim olmadi ama hala aklimda yine de ellerimle dogum gunu keki yapacagim. Bu sefer hazir kek almayi tercih ettim.
Arkadaslari arasinda, arkadaslari 1.5 yaslarinda :) guzel bir kutlama yaptik. Minikler icin krakerler, cerallar, minik bol vitaminli bebis meyva sulari, tabiki de kekimiz. Kendim sadece tuzlu kurbiyelerimden yaptim ama bu sefer mahlep kullandim. Megersem pastanecilerin sirri mahlepmisde haberim yokmus.

Sicak icecekler bolumunu cocuklarin yetisemiyecegi yere hazirladim.



Diger masaya da miniklerin bolumunu hazirladim.



Oglusum ve misafirler cok guzel vakit gecirdiler.

Tekrardan buradan canim ogluma; Iyiki dogun, iyiki varsin benim Mavi Boncugum!!!

No comments: