Follow Me on Pinterest

Friday, May 9, 2008

Muzlu-Çilekli Smoothie

DSC_0088.JPG

Sicaklar baslayinca daha dogrusu yaz mevsimi hafiften kendini gostermeye baslasin, Amerikalilarin hemen kendilerini attiklari yer Smoothie dukkanlaridir. Tabi ben ve esimde buna dahiliz :)
Yedigim ictigim lezzetleri hep analiz etmeye calisirim, iclerinde ne tur tatlar var diye. Icecegin tarifni analiz etmem zor olmadi cunku genelde menude icinde neler oldugu yaziyor arti gozumuzun onunde yapiliyor olmasi icinde neler oldugunu kesfetmemi cok kolaylastirdi.
Ilk yillarda benim smoothie'm dukkanlardaki gibi olmasada sonradan kendi agiz tadima gore cesit cesit smoothie'ler yapmaya basladim. Tahmin ediyorum sizler ve ozellikle cocuklarinizin cok sevecegi bir icecek ve yapimi cok kolay.

Malzemeler

2 su bardagi buz
2 adet dogranmis muz
2 adet dogranmis kiwi
7-8 adet cilek
1 su bardagi portakal suyu
yarim cay bardagi bal
2 tatli kasigi toz seker

Tum malzemeleri blender'iniza koyun ve en hizli ayarinda cok yumusak oluncaya kadar karistirin. Ortalama 5 dk kadar karistirmaniz yeterli. Daha sonra buyuk meyva suyu bardaklarinda servis yapin.

5 comments:

Anonymous said...

ellerine sağlık.denemek isterim.

Nurten said...

Ellerine sağlık Eylem, denemek lazım :)

Ziyaretin beni çok memnun etti, arada blogunu ziyaret ediyordum, bilgisayara format atılınca adresini kaybetmiştim bulmama vesile oldun ;) hemen ekledim seni bloguma :))

eylem said...

Tesekkur ederim Hatice :)

Tesekkur ederim Nurten, sizin blogunuzda benim favorilerim arasinda, gercekten muhtesem lezzetler cikiyor mutfaginizdan :)

pelince said...

Nefis gözüküyor,ellerine sağlık..

eylem said...

Tesekkur ederim Pelin, her zaman takipcinizim bu arada..