Follow Me on Pinterest

Tuesday, April 29, 2008

Muzlu Kek ( Banana Bread )

101_0110.JPG

En sevdigim mevsimlerden birisindeyiz. Ilkbahar... Hafif bir sicaklik ve serin bir ruzgar esintisi altinda cayimi yudumlamak ne keyif verici. Etrafta kuslarin sesi, cicekler acmis mis gibi etrafa koku yayiyorlar. Bu sene de bahcemize renkli renkli ciceklerimizi diktik. Gullerim o kadar buyuduler ki elliye yakin gul tomurcuklari belirlendi dallarinda. Sabirsizlikla acmalarini bekliyorum. Ilkbahari cok seviyorum, icime hep sevinc ve enerji doluyor bu mevsimde.
Daha dogum yapali 3 ay oldu. Benim canim oglum bir kac gun sonra 3 ayini dolduracak. Tabiki tum vaktimi onunla geciriyorum o yuzden henuz cesitli tatlara giremedim. Aslinda dogumdan sonra kilomu kontrol etmeye calissamda olmuyor :) Gecenlerde Bebek Kokusu'nun Yemek Kokusu bolumunde dolasirken Elif'in bu guzel tarifine rastladim. Keklerde krema kullanmadan nasil muz tadi veriliyor diye hep merak etmistim. En sonunda Elif'in tarifi sayesinde ogrendim. Tabi bu kilolarima yardimci olmuyor ama arada kacamak yapmak gerek. Kendisininde bahsettigi gibi bu kekin mutfaga yaydigi koku bir harika. Insanin yedikce yiyesi geliyor.
Denemenizi tavsiye ederim yapimi cok pratik olmakla birlikte cok da leziz bir kek. Tarifini Elif'in sitesinden temin edebilirsiniz.
Afiyet olsun...

No comments: